18 Aralık 2008 Perşembe

içgörü - 3

ne korkunç şey , bile bile yapmak yanlışları
kolay olan - belki - hatalar
------ aslında hep öyle ya...
ve sonra
kaçamadan, kendinle yüzleşip durmak
nereye varacak ?

korkuyorum;
---- yaptıklarıma (aslında yap/a/madıklarıma ) bakmaktan
---- aynaya bakmaktan!...

hapsoldum, olur ya; tıkanır kalır hani tüm düşünüşler
her yol aynı yere varır; başa ..
neden hep zordur "doğru" dediklerin? mücadele?
ben savaşçı değilim, yaşam savaş oysa
hemşire belki ha? hadi canım, sen de......

Bir şaşkın, yolunu kaybetmiş; korkar
bir tanrıça, kulunu kaybetmiş; ağlar
aslında biliyorum, ben zihnimdekini arıyorum
hani şu bilgiç kızı, sen gördün mü ?
ne zamandır suskun, mutsuzdur belki de
ben mi ? şey, aslında bilmiyorum..
hava henüz aydınlık, hissediyorum içime doğmuş yıldızlar
doğuracağım bende
geceyi
gecemi... bekle bebeğim
sevişmeliyim önce güneşle, tecavüz edecek, yakacak işte
rahmimde yıldızlar kanayacak
dokunacağım tenine tiksinerek ; parmaklarım yanacak
gecem, bekle bebeğim
önce seni doğuracak, sonra omzunda ağlayacağım,
hıçkırarak...

Miğferimin altında yüzüm ıslak...
ne korkunç şey, bile bile yapmak yanlışları
bak, kılıcımda bir masumun kanı
işte yakıyor-yıkıyor savaşçı
soruyor yanarak, Peki, beni kim koruyacak?

Ben savaşçı değilim, bilgiç kızı arıyorum sadece
onu bulup, tekrar yüreğime salacağım
bilir belki o
------------- buralardan nasıl kaçacağım....

Hiç yorum yok: