4 Şubat 2009 Çarşamba

14 şubat arifesi... neden evde kaldım!

Yine 14 şubat, yine yalnızım.. Aslında bir erkekten de öyle çok şey beklemem... Düşündüm taşındım ufak(!) bir liste yaptım, nasıl bir erkek? İşte;


1. Adı mutlaka "L" yada "Z" harfiyle başlamalı. (Takıntı diyebilirsiniz ama bu benim için çok önemli. Hani kalp içinde güzel durmalı [İ&Z] [İ&L] gibi .. )


2. Boy meselesi.. 1.70- 1.75 arasında olsun. Daha uzun-kısa istemem... Eee, bende 155 ken, uyumlu olmalı!...

3. 65-70 kg olsun, ne şişman ne çıtkırıldım..

4. Uzun saç... (ben uzatamıyorum, üşendiğimden de ) ille de uzun saç..


5. Koyu renk göz (kömür gözlüm )

6. Serseri falan da olmasın..


7. Bir müzik aleti çalabilsin. (maksat eğlenelim )

8. Birkaç güzel hobiye sahip olsun (olsun)

9. Mutlaka şair olsun (karşılıklı şiirler okuruz, ne romantikkk)

10. Geveze olsun (severim)

11. Mutlaka bir spor dalıyla ilgilensin (neden yazdım bende bilmiyorum)

12. Matematikten anlasın (tek başıma çalışmak çok sıkıcııııııı)

13. burnunun üzerinde amuda kalkabilmeli (beni kızdırdığında affettirmesi de lazım)

14. İngilizceyi çok iyi derecede bilen (hınkk! maksat pratik yapabilmek:) )

15. Ağır vasıta ehliyeti olan (biraz abarttım galiba....)


16. Askerlikle ilişiği bulunmayan ( asker yolu mu bekliyelim ayol )

17. Yalan söylemeyen, ama eğer söylerse en azından çaktırmamayı bilen. Karda yürüyüp izini belli etmemeli... ( yada yürümesin)

18. Antidepresan etkisi yaratan ( bıktım yahu psikologlardan, bi işe yarasın!)

19. Kıskanç olmayan (....)

20. Tek eşli olma konusunda özrü bulunmayan (eeee daha ne)

21. Mızmız sümsük olmayan

22. Şu anda boşta olsun

23. Yemek yapmayı bilen ve seven ( ileriye dönük bi ilişki düşünüyorum :))))) )

24. Elinden çamaşır, bulaşık, ütü, temizlik gelen

25. Şarkı söyleyebilen, sesi güzel olsun. ( eğlencelik :) )

26. Kadına kesinlikle el kaldırmasın (ufak tefek ve çokkkkkk gıcığım da.)

27. Esprili olsun.

28. Kahve oyunlarını iyi derecede bilen (okey, tavla, king, pis yedili, pişti............)

29. Pokeri iyi derece bilsin, bana öğretmesi lazım .

30. Ateist ve/veya Anarşist ve/veya Komünist olması tercih sebebidir.

31. bu sayıya gıcığım o yüzden boş geçtim.

32. Hayvanları, özellikle köpekleri seven.

33. Uyum açısından depresif ve/veya melankolik olsun.

34. Sorumluluk sahibi ( e, yani)

35. Fethi zor fatihi tek olan ERKEK tercihimdir (hönkkkkkkk)

36. Sümsük, deprersif, miskin , ufak tefek, psikolojik deli kızlardan hoşlanan (ki o kız benim)

37. Centilmen

38. Cesur

39. Kararlı

40. Azimlı hırslı

41. Alçakgönüllü, mülayim ( nooluyoz lan)



42. Doğayı seven yeşili koruyan ( maksat Türkiye çöl olmasın)

43. Vejeteryan olup kokoreç yiyen( bana uysun diye)

44. Kitap okumayı seven

45. makarnayı ve patatesi ve hamsiyi ve biber kızartmasını hemseven hem de pişirebilen

46. Uçurtma yapmayı bilen

47. İyi derecede bilgisayar bilen ( teknik seris çağırmaktan bıktım)

48. Alanında iş tecrübesine sahip (bu ne lan)

49. Eğlenmeyi gezmeyi seven

50. Seyahat engeli olmayan ( kafam karıştı yine ya)

51. Tamirci çağırmanın iyi bir fikir olduğuna inanan

İşte tüm bu özelliklere sahipseniz ve 14 Şubat'ı yalnız geçirmek istemiyorsanız buyrun tanışalım, kaynaşalım...

:)

Çok şey mi istiyorum siz söyleyin....

5 yorum:

Unknown dedi ki...

:)) o çok zor be cicim :)

z dedi ki...

51 çok değil mi?
20nin üstüne çıkabilen şanslı.
bu arada ilk şart uyuyor z ile başlıyor :)

Adsız dedi ki...

z, geri kalan 50 üzerinden pazarlığa açığım :)

selamlar,
ilayda.
:)

HeYeCaN dedi ki...

sen peyganber arıyorsun ya

Adsız dedi ki...

selam bayraksız, bir süredir msn gruplarına girmiyorum. belki hatırlarsın : darthsidious. eğer takıldığın grup ya da organizasyon varsa iugurbas @ hotmail.com'a mail geçersen sevinirim. eklersen arada laflarız :)